Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Networking w pełnej krasie, czyli trzecia edycja Poland IT Meeting już za nami

W dniach 8 i 9 czerwca Warszawa stała się stolicą branży IT w Polsce.

Galeria:

Networking w pełnej krasie, czyli trzecia edycja Poland IT Meeting już za nami

Zobacz także:

Słowa kluczowe:

Do Hotelu Lord przybyło 85 firm reprezentowanych przez 120 uczestników, a wszystko to za sprawą wydarzenia Poland IT Meeting, które już po raz trzeci zgromadziło w jednym czasie i w jednym miejscu przedstawicieli szeroko rozumianego IT. Chociaż na Polskim gruncie formuła networkingu dopiero zyskuje na popularności to organizatorzy nie mogą narzekać na brak zainteresowania projektem.

Ile spotkań można odbyć w ciągu dwóch dni? A gdyby do kryteriów dodać jeszcze: ile spotkań z odpowiednimi osobami można odbyć w ciągu dwóch dni? Organizatorzy Poland IT Meeting śpieszą z odpowiedzią – nawet 30. Brzmi niewiarygodnie? Już po raz trzeci uczestnicy tego wydarzenia mogli się przekonać na własnej skórze, że jest to możliwe.

– Czas konferencji jest podzielony na sloty, podczas których odbywają się wcześniej umówione – za pomocą zintegrowanej aplikacji – spotkania ‘1 na 1’. Uczestnicy sami decydują o przebiegu wydarzenia, tworząc indywidualny kalendarz. Dzięki temu jest to szansa na precyzyjne wykreowanie lub umocnienie relacji biznesowych – tłumaczy Rafał Wójcicki, Dyrektor Zarządzający Poland IT Meeting

Poland IT Meeting kolejny już raz zgromadziło wszystkich przedstawicieli łańcucha IT – od producentów, przez dystrybutorów, resellerów, system integratorów, aż po klientów końcowych, wśród których wyróżnić można takie brandy jak: BNP Paribas, Grupa Azoty Zakłady Azotowe Kędzierzyn S.A., Grupa Tauron, mBank, PGE Polskiej Grupy Energetycznej S.A., PKN Orlen S.A., Przewozy Regionalne i Santander Consumer Bank. W gronie uczestników znaleźli się przedsiębiorcy zarówno z Polski, jak całego Świata – w tym przedstawiciele z Anglii, Belgii, Bułgarii, Danii, Hiszpanii, Holandii, Kuwejtu, Litwy, Łotwy, Niemiec, Słowacji oraz Słowenii – łącznie 13 krajów.

W czwartek już parę minut po 9.00 w Hotelu Lord pojawili się pierwsi uczestnicy wydarzenia, by o 10.00 rozpocząć zaplanowane spotkania. Całości towarzyszyła miła i swobodna atmosfera, co sprzyjało budowaniu relacji także w tych mniej oficjalnych okolicznościach, jak podczas lunchu, przy wspólnej kawie czy wreszcie na uroczystej, wieczorowej Gali. Na samym przyjęciu na uczestników czekała nie tylko strawa dla ciała – w postaci pysznego jedzenia – ale także coś dla ducha, o co zadbała Katarzyna Szubert prezentując grę na skrzypcach i harfie w niecodziennej, elektryzującej aranżacji.

Kolejny dzień, 9 czerwca, niemniej od poprzedniego sprzyjał rozwojowi networkingu – uczestnicy odbywali umówione spotkania biznesowe, a także umacniali te już nawiązane relacje.

Relacje interpersonalne – ich rodzaj i poziom zażyłości –  mogą stać się istotnym czynnikiem w podejmowaniu decyzji biznesowych, niezależnie od branży. Przy postępującej unifikacji rynku produktów i usług to właśnie łączące nas związki oraz doświadczenia nierzadko pełnią rolę punktu wyjścia do rozważań dotyczących ewentualnej współpracy. Nasze wydarzenie powstało właśnie po to, by stymulować budowanie i rozwój relacji, a co najważniejsze zaufania między partnerami. Mam ogromną nadzieję, że networking jeszcze mocniej zakorzeni się w świadomości polskich przedsiębiorców, a Poland IT Meeting stanie się stałym punktem w kalendarzach specjalistów branży IT z całego świata – podsumowuje inicjator projektu, Rafał Wójcicki.

 

www.polanditmeeting.com  

www.facebook.com/polanditmeeting

 

Poland IT Meeting to zapoczątkowane w 2015 roku forum networkingowe dla polskich i zagranicznych specjalistów z branży IT. Formuła wydarzenia jest oparta na budowaniu bezpośrednich relacji między uczestnikami i obejmuje indywidualne spotkania z potencjalnymi partnerami biznesowymi. Mają oni możliwość umawiania rozmów za pomocą specjalnej, personalizowanej aplikacji mobilnej lub kreatora znajdującego się na stronie internetowej.

 

Poland IT Meeting skupia producentów, dystrybutorów, resellerów, system integratorów, a od 2016 roku, dzięki rozszerzeniu o formułę Double B2B także klientów instytucjonalnych.

 

PR