Używanie hashtagów odrzuca użytkowników. Nie wszyscy wiedzą jak się nimi posługiwać. Większość postrzega je jako nieistotny element hipsterskiego żargonu. Wynika to przede wszystkim z niewiedzy. Hashtagi pomagają grupować informacje, a także wyszukiwać je.
Warto zastanowić nad poprawnym ich wykorzystaniem do promowania swojego produktu. Aktywność w sieci powinna być starannie przemyślana, aby przynosić jak najwięcej zysków. Wyszukując informacji z danej kategorii po tagu możemy znaleźć wszystkie otagowane w ten sposób materiały. Daje nam to większy wybór pomiędzy informacjami. Użytkownicy mogą tworzyć nowe tagi i dowolnie je modyfikować w zależności od swoich potrzeb.
Budując dobrą aktywność w sieci użytkownik powinien pamiętać o kilku rzeczach dotyczących hashtagów. Na początku należy określić obszar komunikacji, który będzie najlepszy dla promowanego przez nas produktu. Kolejnym krokiem jest znalezienie podobnych hashtagów które odsyłają w sieci do produktów promowanych przez nas. Klikając w hashtag np. w Google+ mamy dostęp do listy podobnych hashtagów i osób, które są z nimi w relacji. Wykreowanie własnej listy wzmocni naszą identyfikowalność w sieci.
Używanie hashtagów pomoże w łatwy sposób znaleźć produkt w sieci. Użytkownicy będą się wyświetlać na liście proponujących dany tag.
Znajdowanie nowych źródeł informacji, komunikowanie się z nowymi użytkownikami daje możliwość lepszego promowania swojego produktu w sieci - mówi Izabela Mikruta, Management Board Assistant GRUPA 365NET - Co więcej, użytkownicy częściej wracają do stron o znanych im hastagach, co pomaga w zdobywaniu coraz szerszej grupy odbiorców.
Przemyślane działania promocyjne przy użyciu hashtagów przynoszą wiele korzyści dla promowanego produktu. NIe należy postrzegać ich jako zbędne i śmieszne bo nawet zabawne tagi mogą zostać wyszukane przez odbiorców, z korzyścią dla nas.
źródło: http://media.grupa365net.pl